انا امتحنت الايلتس وجبت Overall : 7


 انا كنت دايما ادخل الجروب ده اطلع محبطه من الناس ال بتقول عادت الامتحان اكتر من مره وبرضو السكور كان قليل 😯
انا بس عايزه اقول ان كان عندى دراسه وامتحانات فى الجامعه
ومكنتش بذاكر للايلتس خالص والله كل ال ذاكرته كان اقل من شهر 
ودى اول مره امتحنه وفعلا الامتحان بسيط جدا ومفيهوش حاجه والله 
ولو كنت ذاكرت لمده اكتر من شهر كان سكور هيبقى اعلى بس الحمدلله انا جبت السكور المطلوب منى
هو ده اللينك ال ذاكرت منه لو حد عايزه وكمان مخلصتوش للاخر 😂
لو محتاجينه

الموضوغ مش بالينكات او الكتب ال كل يوم تنزل اصلا فى الاخر كله السورسات شبه بعض المهم انك تبدا صح 😀
ربنا معاكم يا جماعه الموضوع بسيط جدا والله بس اعمل ال عليك وسيب الباقى ع ربنا وهيكرمك ان شاء الله  





المصدر جروب Way2IELTSTOEFL 
GrowSkills / Educational & Language Testing Institute
www.GrowSkills.co.uk
www.GrowSkills.org